FRESH NEWS

FRESH NEWS
I.M.G

miercuri, 19 martie 2014

VASILE DANAILA S-A VINDECAT DE CANCER CU AJUTORUL PIETRELOR PRETIOASE La 60 de ani, VASILE DANAILA are o colectie impresionanta de mii de CRISTALE si DIAMANTE, intr-o casa din sectorul 6 din Bucuresti, care ar putea concura chiar cu exponatele de la Muzeul National de Geologie. Un alt moment de cumpana l-a determinat sa creada ca "averea" sa poate salva oamenii bolnavi sufleteste sau trupeste. "La mine cred ca s-au nascut si anumite simturi, forte interioare, din momentul in care am scapat dintr-un accident teribil. Am cazut dintr-un tren accelerat si am stat in coma 83 de zile. (...) In `86, imediat dupa nenorocirea de la Cernobil, mi-au aparut pete pe cap si, dupa un an de zile, am fost la doctor si mi-a spus ca am cancer. Cateva luni mai tarziu, am gasit un cristal de cuart. Crezand ca imi face bine, m-am dat pe acele pete cu tinctura de propolis si masam cu piatra pe care am gasit-o. In cateva luni nu mai aveam nimic, iar petele disparusera", ne-a marturisit Vasile Danaila. De atunci, viata lui s-a schimbat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu